Polityka danych osobowych przekazywanych na potrzeby rezerwacji
- Administratorem danych osobowych osoby dokonującej rezerwacji jest Dobry Hotel Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. z siedzibą w Sopocie ul. Kaziemierza Pułaskiego 18-20, 81-762, NIP 5851455878, REGON 221051940 zwana dalej „Administratorem”.
- Dane osobowe osoby dokonującej rezerwacji są przetwarzane tylko i wyłącznie na potrzeby rezerwacji stolika w Restauracji, potwierdzenia tej rezerwacji a także, w sytuacjach o charakterze wyjątkowym które mogłyby wpłynąć na poziom świadczonej usługi (np. awaria prądu), w celu skontaktowania się z osobą dokonującą rezerwacji. Oznacza to, że przekazane dane osobowe nie będą wykorzystywane przez Administratora w innych w celach.
- Administrator informuje, że podanie danych osobowych dobrowolne, jednakże brak podania danych osobowych uniemożliwi rezerwację stolika.
- Administrator informuje, że osoba dokonująca rezerwacji ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania i aktualizacji jak również ma prawo do przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu odnośnie przetwarzania, ograniczenia przetwarzania oraz do żądania ich usunięcia.
- Dane przekazane na potrzeby rezerwacji zostaną usunięte nie później niż 3 miesiące po upływie okresu rozliczeniowego.
- Administrator informuje o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego nadzorującego sposób przetwarzania danych osobowych.